nuffnang-ads

Sunday, May 22, 2011

keinginanmu ku turuti





pernah...

tidakkah kau sedar...
selama ini...
apa yang kau rasa...
apa yang kau ingini..
selalu aku turuti..
pernah...
aku mungkiri...
pernah ...
aku melupakan..
segala hajatmu...
segala keinginanmu...
pernah...
kau mengucapkan kata..
terima kasih padaku...
penghargaan pada diriku...
terukkah...
cara ku melayanimu..
cara aku menyayangimu..
cara aku mendekatimu...
cara aku memenuhi keinginanmu...
sedarkah....
aku telalu menurutimu..
aku terlalu memanjakanmu..
aku terlalu mementingkan dirimu...
tapi..
apakah balasanku..
apakah takdirku...
apakah perasaanku...
kesengsaraan ku peroleh..
kesedihan ku peroleh...
kesepian..
sepanjang penerusan hidupku....

4 comments:

Anonymous said...

nice poem...

ichiba haibara said...

nice poem..keep it up..

Faizal Adri said...

amboi cinta terlukla ker?

Lobak lobak said...

thanks...