nuffnang-ads

Monday, February 13, 2017

Assalamualaikum DUNIA!

Assalamualaikum,

Kebiasaanyya di awal tahun saya akan update bloG sy yg super Pemes ini, tapi atas sedikit alasan saya teramat penuh dengan jadual kerja saya sehingga tidak sempat menjenguk bloG.

Apa kelebihan bloG ini?

anda baca anda tahu dimana nilainya.

Kenapa bloG ini macam bercelaru?

blog ini ditulis mengikut masa dan emosi penulis, ada kalanya emosi marah,muram,sedih,happy,rindu,sasterawan,kepoyoan dan lain2...jangantanya lagi sebab bloG ini menunjukkan perasaan penulis...

Siapa penulis bloG ini?
Saya....Faisal.

Kenapa kejap update, kejap tidur terus?
kerana saya bukan blogger 24jam yang mencari sumber pendapatan melalui blogging, ini hanya tempat saya menulis dan update info semasa ke semasa tentang saya.

Siapa Kamu?
Saya adalah seorang yang kuat berangan....kerana saya mempunyai terlalu banyak impian.

Untuk 2017, doakan saya kaya dunia dan akhirat kerana saya ingin berubah dari masa ke semasa menjadi khalifah yang berjaya. saya bukan ustaz saya bukan cendekiawan, saya bukan sesiapa, saya hanyalah penulis kerdil yang punyai dosa di dunia ini.


No comments: