nuffnang-ads

Wednesday, March 16, 2011

Jauh Darinya..




pedih

entah..sukar aku nk ucapkan..

bila aku cuba untuk menyayangi..
bila aku cuba untuk memiliki..
bila aku cuba untuk menghampiri...
saat dan ketika itu la dia pergi...

memujuk aku..
agar pergi..jauh darinya..
apa salahku..
aku juga punya hati..
aku juga punya perasaan..
masih kah ada cinta dua beza..
cinta dua negara..cinta dua darjat...
salahkah cinta jika berlaku..

walau berbeza usia,,,
cinta x perlu persetujuan bnyk pihak..
hanya perlukan dua hati yang ingin bersatu..
cinta hanya perlukan keikhlasan..
hanya perlukan kesabaran..
cinta perlukan harapan yang menggunung..
untuk memberitahu..
dua hati telah jatuh ke dalam jerat cinta..

tapi............
mengapa masih ada yang menghalangnya...
masih ada yang cemburu..
sanggup melihat dua hati berpisah dan jauh ...
itulah hakikat.....itulah takdir...
dua cinta yang xkan bersemi.....



2 comments:

Mizz::etty said...

sedey ja bunyik...

Lobak lobak said...

yup...sedey ckit bunyik tp owner biase jer...