nuffnang-ads

Tuesday, March 8, 2011

Aku Rindu Kamu

selalunya aku...dibayangi dirimu..

selalunya aku...menantikan dirimu..

kini kau pergi,dengan perlahan kau berlalu..
dengan lembut kau ucapkan...
dengan budi bicara kau berikan...


namun niatmu seakan meninggalkan untuk selamanya...
pernah kau ucapkan...aku sayang kamoo...
pernah kau ucapkan...aku rindu kamoo..
tapi semua..hanya tinggal kata2...
sms mu amat berarti bagiku...
ucapanmu terngiang di telinga ku...
suaramu berlunak merdu...
bila berkata,kau bagaikan menyanyikan lagu untukku..
betapa merdunya suaramu...
betapa manjanya suaramu...


kini aku perlu,keluar dari bayanganmu..
walaupun sukar ku ucapkan..
tapi hatiku masih menyayangi dirimu...
sangat sayang dirimu..


sejak awal ku x berharap...
pengakhirannya aku kalah..
aku sedar dan yakin..
aku terlalu mencintai dirimu...
aku sedar kau ibarat merak dan aku hanya pipit kecil...


itulah aku bagi dirimu sebenar...
sungguh pun begitu..
ku tahu..hatimu tulus menyayangi aku...
terima kasih buatmu..jadikan kenangan yang terindah...
jadikan hariku gembira selalu..


walau amat sekejap..amat bermakna bagi diriku...
akan ku berdoa dalam hidupku...
agar dirimu menjadi milikku..
biarpun mustahil bagiku...
tiada yang mustahil bagi Ilahi.....


No comments: